Dva metka za Pavelića

OCENA: V/III+

DUŽINA SMERA: 80m.

VREME PENJANJA: 4h.

PRISTUP: Iz sela Niševac od rampe železničkom prugom pa po izlasku iz četvrtog tunela skrenuti levo na markiranu stazu ka kupalištu Banjica. Stazom do kupališta i glavnog amfiteatra u kome se uz samo kupalište ističu dva kamena tornja. Smer se proteže po višljem tornju. Nastaviti stazicom koja vodi pravo do njega i pod smer.

OPIS SMERA: Ulaz u smer je po vertikalnom velikom zidu(ploči) sa malim hvatovima i sa dva lako uočljiva drvceta koja mogu poslužiti za medjuosiguranja. Prvi cug je opremljen sa tri bolta u vodjenju na ključnim mestima. Po izlasku sa ploče penjati još nekoliko metara po oborenoj ploči do velikog drveta(S). Od drveta penjati malo naviše pa traverzirati levo po obrasloj polici i zatim preko manjeg stenovitog žljebastog skoka do velike police(S). Dalje penjati naviše ka karakterističnom eksponiranom grebenu i njime do kraja stene. Sa leve strane završetka grebena na kosoj ploči nalazi se sidrište sa dva bolta.

SILAZ: Sa sidrišta abzajl nekih desetak metara na ogromnu policu i sa nje od velikog drveta još nekih četrdeset do pedeset metara u podnožije stene.

OPIS DALI: Nikola Dobrijević, Ivan Mitić

NAPOMENA: Stena je izuzetno krušljiva celom svojom dužinom, a posebno poslednji rastežaj.

Kupalište Banjica sa obeleženim ciljem

Dva metka za Pavelića V/III+, 80m.