PARADOKS

"Paradoksalna Antiteza"

Antiteza je smer u Sićevačkoj klisuri u steni Ječave. Linija je kreirana 14.04.1984. od strane poznatog tandema iz tog vremena Aleksandra Aničina i Milenka Savića. Paradoks je varijanta koja je nastala "slučajno", a  nastavlja prvi rastežaj Antiteze i kao takva čini drugi rastežaj pa se u trećem rastežaju opet spaja sa Antitezom ili kao druga mogućnost je spajanje sa smerom Paradigma. Bilo koju od ovih mogućnosti da odlučite da penjete sigurno nećete ostati ravnodušni. I Antiteza i Paradoks su prelepe smeri u eksponiranom i otvorenom delu stene, a penjanje u Sićevačkoj klisuri nudi posebnu draž i emotivnu satisfakciju nakon izlaska iz stene.

****************OPIS*****************

OCENA: V+/A1,A2

DUŽINA SMERA: 55m+35m.

VREME PENJANJA: 4h.

PRISTUP: Sa magistralnog puta skrenuti ka selu Sicevo i asfaltnim putem navise do mesta i prosirenja na putu sa kojeg se levo navise vide stena i smerovi. Stazicom do ispod stene.

OPIS SMERA: U varijantu se ulazi preko smera Antiteza u koji se ulazi preko karakteristicnog zljeba(pukotine). Od odlomljenog drveta u podnoziju stene penjati direktno gore po pukotini(V-,A1). Po izlasku iz pukotine penjati jos nekoliko metara do male kose policice sa malim drvcetom i tesko uocljivim klinom sa desne strane drvceta(S). Sa police u varijantu se ulazi oko dva-tri metra udesno i penje se preko ploca(V/V+) sve do vrha karakteristicnog malog zljeba sa belom straftom. Sa ploca ispreciti oko metar ulevo i uci u zljeb na njegovom vrhu(A1/A2). Iz zljeba direktno gore jos par metara na manju policicu sa zaglavljenim čokom. Sa policice postoje dve mogucnosti:prva je blago ulevo preko razlomljene stene i spojka sa Antitezom.Druga je precka u desno i spojka sa Paradigmom i nekim od ova dva smera na vrh stene.

SILAZ: Abzajl niz smer Paradigma do podnozija stene.